FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

25 Eylül 2017 Pazartesi

Yaradılışın Günahkarları


humanity tumblr ile ilgili görsel sonucu

♫P!NK - What About Us

Ölüm sessizliği dediğim şey,her şey bittiğinde olacak şey.

Şarkı Listesi ~3


JUST LİSTEN MUSİC ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Nasılsınız?Ben okuldan yorulmuş durumdayım biraz.Alışıyorum ama yavaş yavaş.
Bir kimya dersi var ki ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Her ders en az beş sayfa...Hiç acımıyorlar.
Rusça ise her zamanki gibi ne beni seven ne benim sevdiğim dil olmakta direniyor.Olmuyor ya.Ben ne kadar öğrenmeye çalışsam da beni itiyor sanki.
Neyse,idare ediyoruz.Matematiği de seviyorum bu yıl,fena da başlamadım hani. :D
Yeni bioloji öğretmenimiz dünyanın en ponçik kadını olabilir,o kadar sevdim,bu yıl biolojiden ful çekeceğim o zaman ^_^
Ders programımızda İngilizce,Resim,Edebiyat,Müzik,Azerbaycan Dili,Fizik(evet nedensizce seviyorum galiba :D),Beden gibi dersler oldukça vazgeçmeyeceğim açıkçası :D
Neyse,gelelim esas konumuza.3. şarkı listesi geldi,neden,çünkü hiç bir şey yapamadığım şu zamanlarda en iyi yapabildiğim şey her zamanki gibi müzik dinlemek.Bir sürü yeni şeyle beraber aynı zamanda bi de,sanırım gittikçe daha fazla kpop dinliyorum ehehe.
Bu liste benim bu aralar daha çok dinlediğim,tavsiye ettiğim şarkıları içermektedir.Hiç bir şekilde sizi gidin dinleyin diye zorlamıyorum sadece beğendim ve tavsiye ediyorum.Eğer blogu biraz takip ediyorsanız zaten benim ne tür şarkılar sevdiğimi de biliyorsunuzdur.Dediğim gibi bu şarkılar tamamen benim kişisel zevkim ve kişisel tarzım.Benim sevdiklerim sadece yani.
~~~~~

P!NK - What About Us (bunu kesinlikle dinleyin)
IU - Autumn Morning (IU'nun büyüsüne her gün daha fazla kapılmam...)
Fudanjuku - Kaze Ni Notte
Fudanjuku - Tanada Mai
Fudanjuku - Otokozaka
Fudanjuku - Hoshizuku no Shizuku (bunu çok dinlediğimden önceki şarkı listelerinde ya da önceki şarkı yazılarından birinde de bahsetmiş olmam lazım)
BTS Park Jimin - Serendipity
BTS - Dimple
BTS - DNA
BTS - Go Go
BTS - Pied Piper
BTS - Mic Drop
Justin Bieber - Company
Justin Bieber - Boyfriend
MoonMoon - Contrail
Dua Lipa - New Rules (biri beni durdursun evde I gat nyu rulz diye diye geziyorum...)
LP - Death Valley
LP - You Want İt All
Flowback - Booyah!
Vixx - Milky Way
One Ok Rock Takahiro Moriuchi - Pierce (her dinlediğimde ağlama noktasında getiriyor bu çocuk beni sebepsizce...)
BTS Rap Monster&V - 4 O'clock
BTS Jeon Jungkook - 2U
G-Dragon - Bullshit
T.O.P - Doom Dada (bunu da yazmış gibi hissediyorum ama :/ )
Taeyang - Darling

Hmm,sanırım bu kadar.Mutlu dinlemeler :)
Bu aralar yeni şeyler keşfetme çabasındayım,en çok da Justin Bieber'ı,hadi bakalım.
Jaa ne minna! ^_^
Logo Design by FlamingText.com

24 Eylül 2017 Pazar

Fudanjuku'nun 10 yılı


24 eylül 2007.

Belki çoğu insan için basit bir tarih.Ama benim için çok çok çok önemli.
Evet,bu gün Fudanjuku'nun kuruluş yıldönümü.

17 Eylül 2017 Pazar

Bir Küçük Elif Meselesi Etkinliği



Bunu duyurmazsam içimde kalır,uyuyamam.

Bir Küçük Elif Meselesi etkinlik yapıyor ey apartman ahalisi!Duyan duymayana duyursun,bayanlar baylar merdivenden kayanlar 20'den önce 20 için hazır mısınız?

Sevgili Elif abla yazısına her günü son günmüş gibi tutku ile yaşamanın önemini anlatarak başladı ve bizlere yep yeni harika bir etkinlik yaptığı söyledi.2020'e kadar kendimize bir yapacaklar listesi hazırlıyoruz,ve 2020'de İstanbul'da kendisinin hazırlayacağı buluşma ile katılanlar ne yapmış kontrol ediliyor.

Ayrıntılar ve yazısı için sizi Bir Küçük Elif Meselesi'ne yolluyorum,çünkü her şey benim dediklerimle sınırlı değil,gidin de orjinalini okuyun hadi hadi.

Ben katılmayı düşünüyorum,cesur hissediyorum çünkü :D Ama gerçekten çok faydalı ve ilginç değil mi?Bence herkes katılmalı.
Sadece listeyi hazırlamak biraz zor olacak,çünkü aklımda 20 gibi bir sayıya yetemeyecek kadar çok şey var ve ben hepsini yapacağımı düşünüyorsam yapabileceğim şeyler seçmeliyim değil mi?
O zaman hazırladığım zaman göreceğiz.
Gidin ve etkinliğe bir bakın.
Bir Küçük Elif Meselesi - 20'den önce 20
Logo Design by FlamingText.com

Okula Alışmak


school tumblr ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Of be sonunda yazabiliyorum yeni bir yazı.Bilgisayarım açtığımdan beri birikmiş yazıları okuyorum,şimdi ablalarımın abilerimin yazılarını okumadan da başlanılmaz ki.Hiçbir şeyden haberim yoktu,şimdi okudum yorum yazdım rahatladım :D

12 Eylül 2017 Salı

Anime İncelemeleri - Mirai Nikki - Gelecek Günlüğü


mirai nikki ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!

Diabolik Lovers izlemeye başlamıştım ya bir ara,o kadar nefret ettim ki o animeden,pişman olduğum bir karar o animeyi izlemeye başlamak.Zaten bitirmedim,gerek görmedim,siz de sakın başlamayın,inceleme yazmaya da gerek görmüyorum,cidden zaman kaybıydı.

Psikopat karakterlerin görülebileceği,yandere tipini tanıtan,kan(ter ve gözyaşı :D),kemik ve beden uzvu gibi bir sürü yetişkin öğe barındıran,aksiyonu bol,ne tanrıymış ne zamanmış dedirten,bitirince 'vay be' dememe sebebiyet veren bir adet animenin incelemesini hazırlamaktan onur duyuyorum. :D

Okudum Bitti - Garry Small,Gigi Vorgan - Bir Psikiyatristin Gizli Defteri



bir psikiyatristin gızlı defterı ile ilgili görsel sonucu
Selam dünya ben Menolly!

Uzun uğraşlar sonucu bitirdiğim ama okurken aşırı keyif aldığım bir kitaptan bahsedeceğim.Bir Psikiyatristin Gizli Defteri,muhtemelen çoğunuzun duymuş,hatta çoktan okumuş olduğu bir kitap olsa da ben daha bir kaç gün önce bitirdim.
Bir ara adını heryerde duyduğum,bir sürü insanın benden önce bitirdiği ve benim beynimi uzun süredir kurcalayan kitaptı,bir türlü elim gitmiyordu ama.Sonunda okumayı başardım ve değim yerindeyse bayıldım.

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...