FUDANJUKU

FUDANJUKU
Kesinlikle dinleyin.

Bangtan Sonyeondan

Bangtan Sonyeondan
Kesinlikle dinleyin.

8 Şubat 2017 Çarşamba

Pottermore Hogwarts,İlvermorny,Patronus,Asa testleri


pottermore ile ilgili görsel sonucu

Herkese merhaba!

Bir süre önce Pottermore'da olan testleri yapmıştım.Sonuçları bloga da yazmağa karar verdim.

Harry Potter sevenler bilir,Pottermore Harry Potter ile ilgili J.K.Rowling'in yarattığı bir web sitesi.İngilizce olan sitede önceleri oyunlar oynayarak puanlar kazana biliyorsunuz.Fakat şu an sadece J.K.Rowling'in düzenli olarak Harry Potter ile ilgili yazıları yayımladığı bir site haline geldi.

Sitede hala Hogwarts binanızı,İlvermorny(Amerikadaki büyücülük okulu) binanızı,Patronus ve asanızı seçebiliyorsunuz.Elbette testlerle,yani size seçenekler veriliyor ve seçtiklerinize göre Hogwarts ve İlvermorny binanızı,Patronus ve asanızı seçiyorsunuz.Çok keyifli ve eğlenceli testler bu arada.Oynarken çok zevk aldım.

Öncelikle benim en çok öğrenmek istediğim ve en çok merak ettiğim Patronus idi.Patronus'm kirpi çıktı arkadaşlar.Bildiğiniz testi(gerçekten çok güzel bir testti bu arada,görsel açıdan çok başarılıydı) yaptım ve önüme yavaş yavaş yürüyen bir kirpi çıkardı.Yüzümü gülümsetti bu durum tabii.Ben patronus'mdan memnunum.Çok tatlı bir kirpi :)

Hogwarts binası ise,çok çok önce ilk yaptığımda Slytherin çıkmıştı(evet şaşırmıştım).Ama sonra Pottermore yenilendiğinde yapınca Hufflepuff çıktı.Binamdan da memnunum.

İlvermony binam ise Wampus.Ablamda ve bir çok kişide de Wampus çıkmış.İlvermorny hakkında pek fazla bilgim olmasa da bu binamdan da memnunum.

Asam ise 14 ½ Unicorn saç kılı,kestane ağacı ve oldukça esnek :)

Siz de yapmak isterseniz aşağıdan ulaşabilirsiniz.Ben testleri çok beğendim,özellikle Patronus'ma bayıldım ^_^
Başka yazılarda görüşmek üzere.
Jaa ne minna! ^_^
Pottermore için (Testleri üye olduktan sonra yapabilirsiniz)

Logo Design by FlamingText.com





6 yorum:

  1. Ayy ben çok sıkı bir Harry Potter fanıyım yaa , başlığı görünce bir heyecanlandım , ama bir şey itiraf edeyim mi siteden haberim yoktu - tamam dövme - :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Potterhead :) O zaman testleri yapmanı sabırsızlıkla bekliyorum,sonuçları bana da söyle.
      Dövmem seni merak etme :D

      Sil
  2. En kısa zamanda pottermore 'u ziyaret edeceğim ♥ Bu arada mimledim seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçlarınızı merak ediyoruum :)
      Teşekkürler hemen bakıyorum ^_^

      Sil
  3. pottermore'a ilk kayıt olduğumda benim de binam slytherin'di. hep ravenclaw düşlediğimden "şapkayı söküp atkı yapacağım, nasıl ya? harry hangi binaya gitmek istediğini söyleyip seçerken biz neden seçemiyoruz" deyince arkadaşta "şapkayı sökmekle tetdit edersen tabii slytherin'e atar seni dedi. site değişince yeniden testi yapayım bakayım dedim. bu defa da gryffindor'a atadı. ^^ galiba Ravenclaw için hiç şansım yok. İlvermorny binalarımız aynıymış Aysel. kirpi bence çok şirin bir patronus. benim ki gelincik çıkmıştı. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pottermore bizi Ravenclaw'a uygun görmüyor :(
      Senin patronus'un da çoook şirin!Ablamınki yunus çıkmıştı bu arada.Allahıım bir birinden şirin patronuslar :)
      İyi ki Pottermore gibi bir site var yaa ^_^

      Sil

Oralarda Mavi Birşeyler bulamadım ama...