26.3.18

Flowback - Always Single İnceleme


flowback always ile ilgili görsel sonucu

Selam dünya ben Menolly!
Nasılsınız?Hayat nasıl?


Yazıya başlamadan önce bahsetmek istediğim bir kaç bir şey var.

Tatilden döndüm ve okul başlıyor.
Mart ayı bitti bitecek ve okulun bitmesine iki ay kaldı...Korkuyorum...
Okul bitiyor diye sevinmek yerine neden korkuyorum derseniz,sınavlar diye cevaplamak isterim...Sınavlar...Özellikle de matematik...
Kimya da beni biraz korkutuyor,ama onu başarabilirim bence.
Benim için şans dileyin!

Anime izlemeye ara vermiş durumdayım.En büyük zevklerimden biri olduğu doğru,fakat boşluğa düşmüş durumdayım,izlemekte olduğum animeden sıkılmamdan mı,yoksa izleyecek zaman bulamamamdan mı kaynaklanıyor bilmiyorum ama,biraz durmak istiyorum.
Fakat elbette en kısa zamanda devam edeceğim.
Onun yerine yabancı dizi izlemeye başladım!Küçük yaşlarımdan beri gerek ablam sayesinde gerek kendim sevdiğimden yaptığım bir eylem olsa da,tek başıma izleyerek bunu hobi haline getirmemiştim hiç.Ablamla birlikte izlerdim genelde,Doctor Who,X Files,Supernatural,Arrow falan.
Ama şimdi,kendim bir diziye başladım!
Tek kelimeyle harika bir diziye.Black Mirror izlemeye başladım.
Eğer bu diziyi izleyenleriniz varsa lütfen bana yorumda belirtin,yalnız olmadığımı bilmem gerek.

Tüm bölümleri bitirdikten sonra Black Mirror ile ilgili bir yazı yazacağım.

Bahsetmek istediğim bir diğer şey ise yeni takıntım olan Dimash Kudaibergenov.
Dimash'ı dinlemeye başlamamın sebebi Deeptone'dan başkası değil.
Deep,sana buradan teşekkürlerimi sunuyorum!Beni bu mükemmel adamla tanıştırdığın için :D
Dimash,bu aralar bir numaralı takıntım.Eğer Kazakistan doğumlu olan bu şarkıcıyı tanımıyorsanız,çok şey kaybediyorsunuz.Gidin ve dinleyin.
Kendisinden ayrı bir yazıda daha detaylı bahsetmeyi düşünüyorum.Yakın zamanda o yazıyı hazırlayacağım.


flowback always ile ilgili görsel sonucu

Şimdi bahsetmek istediğim konu ise,şubattan beri beklediğim yeni Flowback teklisi 'Always'.

İlk haberini aldığımda çok heyecanlanmıştım(bundan daha önceki bir yazımda da bahsetmiştim zaten),çünkü Flowback için ilk comeback dönemim.Ne bekleyeceğimi açıkçası kestiremiyordum,fakat eğlenceli bir şeyler geleceğini biliyordum.


İlgili resim

Ve evet,Always teklisi,yani Flowback'in iki yeni şarkısını içeren tekli 21 mart 2018 tarihinde hayranlarına sunuldu.

Aslında büyük bir şey yok,iki yeni şarkı sadece.Ama yine de,çok güzel.

Öncelikle Always'ın şirin mi şirin klibinden bahsetmem lazım.


Klip pozitif enerji saçıyor resmen.Klibi izlerken,ne kadar eğlendiklerini hissettirebiliyorlar.Tamamen şarkıyla uyuşan bir klip,klibin içeriğini oluşturan bir sürü tatlı sahne var.Üyelerin her biri tüm şirinliklerini,cazibelerini sergilemişler ve harika bir şey olmuş.


Masaharu'nun bu sefer hafif kıvırcıklaşmış saçlarından bahsetmeliyim.Ona gerçekten farklı bir hava katmış.Çok tatlı görünüyor :)


Tatsuki her klipte daha mı sevimli,yoksa ben mi yanılıyorum?Her klipte gözüme daha tatlı görünmeye başlıyor.Ama hala o grubun sakin,yetişkin adamı havası var üstünde.


Mark...O gerçekten ayıcık gibi :D Onu Jimin'e benzetmekten vazgeçmeyeceğim.Bu klipte gerçekten çok şirindi.Bir gülüyor zalımın oğlu eve alıp besleyesi geliyor insanın... :D



Reiji-kun!Hafif filipinli havası,alışılmışın dışında bir ses,sokak çocuğu şirinliği,işte size grubun neşe kaynağı Reiji!Klipteki en komik sahneler yine onundu :D

doğru düzgün bir foto alamadım çünkü çocuk yerinde durmuyor -_-
Of Judai... -_-

Ve tabii ki oshi'mi sona sakladım.Judai...
Kestane rengi uzun saçlarını at kuyruğu yapmış,karizmasını saçmış yine...Saçlarının uzun olması bayılıyorum.Ve bu şarkıdaki rap bölümü,Flowback şarkıları içerisinde en iyilerinden olabilir!
Kendine gel Judai sen grubun en küçüğüsün bu kadar karizmatik olamazsın sen... *_*
Kalbim koşarak uzaklaştı Flowback... -_-


Yeterince saçmaladıktan ve üyeleri övdükten sonra,şarkılardan bahsetmeye başlayabiliriz.

Always,çoğu şarkı gibi Judai'nin sloganımsı sözleriyle başlıyor.
Ben artık şarkıya onun başlamasına,birnevi grubu sunmasına alışığım.Booyah'da 'snappin' fingers like this', Famous'da 'this is Flowback we're about hit the flow', We Are'da 'This is Flowback', Calling'de   'I am in the zone' gibi girişleri yapıyordu Judai.Bu sefer de,bizi uzun zaman boyunca favorim olarak kalacak 'Flowback,you know what to do,I know,let's get it' girişi karşılıyor.
Judai millet,o harika :D

Şarkı dinledikçe beğendiğiniz şarkılardan.Dürüst olmak gerekirse ilk dinlediğimde çok da beğenmemiştim.Fakat bir kaç dinlemeden sonra kulağınız alışıyor.Akılda kalan bir nakaratı,iniş çıkışlı bölümleri ve az önce de belirttiğim gibi efsane bir rap bölümü var...


İlgili resim

İkinci şarkı ise,Young Love.
Şey,sanırım ben bunu daha çok beğendim.

İlk şarkı çok pozitif,tatlı bir şarkıyken,bu şarkı daha Flowback tarzında.İlki de güzel fakat,bence bu şarkının geçişleri,vokalleri daha güzel.Ben bu şarkıdan daha çok zevk aldım açıkçası.
Ve Judai'nin rap'i yine harika!

Buraya kadar okuduğunuz ve benimle bir Flowback yolculuğuna çıktığınız için teşekkürler,şimdi sizi Always teklisi ile baş başa bırakıyorum.İstediğiniz kadar dinleyebilir ve görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz :)


Başka yazılarda görüşmek üzere!
Jaa ne minna! ^_^

Flowback - Always m/v
Flowback - Young Love (Spotify)
Logo Design by FlamingText.com

1 yorum:

  1. Uzakdoğu popuna yabancıyım ama okul bitirme stresini anlayabiliyorum, kim olmaz ki?:) bu arada blogumdaki çekilişe beklerim, sevgiler :)

    YanıtlaSil

Okuduğum bloglar